15/6-08 | GASA

Två anledningar till varför jag bloggar så sällan just nu
1: Orkar inte/Har inte tid.
2: Fredriks dator är ju från stenålderna & segar
(hans laptop pajjade)

Men nu när jag ändå är igång så är det ju lika bra att kladda ner några rader. Även om det inte hänt så mycket, vi har ju bara haft pissväder. Just nu spöregnar det också. Det är ju då man bli hängig och humöret är väl inte heller på topp.

Men igår var vi i Gasa hela dagen, fiskade med Ida. Eller ja, Fredrik och Ida fiskade, sånt kan ju inte jag ;) Undra hur det hela hade slutat om jag ens försökt. Vi var i alla fall ute med båten, och jag vart ju lite rädd där ett tag då jag trodde att vi skulle tippa över med båten, för att Fredrik stog o vingla! Men det gick ju fin fint, i alla fall tills han skull ro och tappade åran i vattnet. Haha då kunde vi inte annat än & skratta :P Och sen fick jag ju typ hjärtattack när Ida fick napp & de va en ganska stor fisk, den skrämde mig! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0