15/9 tom inombords ...

Take me back to when life was liveable

Ingenting finner mening utan dig, ingenting kommer vara samma sak utan dig
för jag är vilsen utan dig, så snälla --- -------- det är tomt utan dig ..

Det går inte beskriva hur jävla ont det gör, smärtan inombords. De är ett rent helvete! jag försöker vara stark men, jag gråter i takten till mina brustna hjärtslag

Jag saknar dig, jag älskar dig & jag drömmer om dig ..du är mina tankar 24/7 :'(

Dom säger livet går vidare.. men tiden stannade för mig

Jag hoppas att jag tar mig ur den här jävla smärtan snart. Orkar inte mer..! Så jag har bestämt .. på något sätt kommer det bli bra.. med eller utan Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0