18/6-08 | Carro Lindroos har fått en liten flicka

Grattis till Caroline Lindroos, som blev mamma till en liten flicka 9:e Juni :)
När jag fick veta det grät jag som ett tok, jag vart ju så glad :)
Jag trodde aldrig att Carro, den kompis som jag känt längst ända sen förskolan faktiskt, skulle få barn först av alla mina kompisar :) men så blev det! och jag vet att hon är en bra mamma nu. En rolig, knasig och skrattig sådan :D

Jag måste bara hälsa på henne, det var ju så länge sen sist. Träffade ju henne på kortegen i slutet av April tror jag ? men det var ju bara en kort stund. Jag lovar att vi har så mycket att prata om, i telefon kommer alltid gammal minnen upp, det blir en massa skratt ! :) Jag saknar dig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0