18/8 | Hey hå

Jag MÅSTE börja vända tillbax på dygnet snart... FÖR snart funkar det inte längre att gå & lägga sig runt fyra och upp vid två. För på Fredag ska jag vara uppe senast klockan sex, för nio börjar jag. Och nej det tar inte tre timmar för mig att göra mig i ordning .. utan min buss går sju :/ it sucks! Men det som är bra, är att vi slutar redan klockan 11 första dagen :) .. sen har jag ju helgen på mig att sova ut, innan allvaret börjar. För jag har bestämt mig för att vara duktigt det här sista året, tänk det här är mitt sista skolår .. egentligen är det helt sjukt! :)
Jag ska klara matten nu, jag måste!

På Fredag ska jag nog till pappa, jag har inte vart där sen i Maj! :O sheat.. de va länge sen. Ibland kan de ta 1,5 månad tills jag åker dit... men aldrig så här lång tid. Han kanske tror att jag inte vill vara där, men ush då :/ så är det ju faktiskt inte. Utan jag har inte haft tid nu i sommar. Jag saknar ju faktiskt min lillasyster lite, alla skrattattacker med Anne & Minna och så min knasiga pappa som tror att han är 25 år och starkast i hela världen ;)

Snart 18 år ;) eller snart å snart.. men i Oktober :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0