1/9| Och du ska va min morsa

Nu är jag jävligt förbannad! Och det hela beror på min så kallade morsa. Så fort Fredrik har åkt hem så började det, skitsnacket! Hon öppnar käften och vet inte ett skit. Hon tror verkligen att hon ska få mig att göra slut med honom, för att hon vill det. MEN det hon inte inser är att jag ALDRIG kommer göra slut med Fredrik för att HON VILL det, never! Fyfan, så här jävla förbannad har jag aldrig varit på henne.. men det här gick för långt.
När vi satt & åt nyss, satt hon & sa :
"Hoppa du hittar dig en annan kille, en som kan ta hand om sin ekonomi, har ett jobb & behandlar dig bättre" FYFAAN, där bröt helvetet lös!

För det första, hon ska inte snacka om hans ekonomi det har hon ingenting med & göra, det är hans pengar & hans liv. För det andra .. så SÖKER han jobb men det är nått hon inte fattar. För det tredje ... vadå behandla mig bättre? hade jag mått dåligt av att vara tillsammans med honom så hade jag förhelvete gjort slut för läänge sen.... :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0