20/7-08 | Grattis!

Igår fyllde Bine 18 år, Grattis!! :) Nu kan hon gå på krogen, den jäveln ;)


I natt åkte folket till Finland, så nu äre FF hos oss fram till 3:e Augusti ;) GÖTT som fan! Blir 18 års fest på Fredag i alla fall, hoppas det blir en rolig fest ^^ fast det blir det :D Undra bara vart alla ska få plats att sova, haha men det löser sig ;D Har ju bäddsoffan, 2 soffor, 2 sängar + dubbelsäng. hah, sen finns ju golvet ;)

Igår blev Fredrik klippt, och det vart bra & han ser ut som en människa igen :) Han hadde ju så förjävla långt hår innan så det såg helt poffs ut :P Här om dagen fick jag mitt hår fixat, klippt och färgat. Men om jag ska vara ärlig .. så vart jag inte nöjd :( hon klippte för kort och så blev luggen konstigt, färgningen blev lite fläckig. Men jag vill inte färga det igen, inte nu. För jag vill inte ha svart hår! Men håret växer ju, så snart är det långt igen... kan man ju hoppas :D

Är trött som fan nu, inte konstigt kanske när jag och Fredrik var uppe till fyra, badade skumbad och kollade på film. och vakna runt elva.. fast vi gick i för sig inte upp fören vid halv ett, men jag ska nog ändå sova en stund, om jag nu kan det när Fidde sitter i mitt rum och dunkar musik.

Kanske kommer Sabine och Sofie hit en sväng idag :) Skojs, har ju bara träffat Bine en stund för en vecka sen eller nått. Kanske får jag besök av Malin och Hanna också,... vore ju trevlans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0