21/5-08 | Staty staden!

är i skolan nu och gör ingenting alls, Har mest tråkigt och jag behöver väl inte ens nämna vart jag vill helst just nu, för det tror jag att ni redan listat ut.

I morses var vi i klassen å kollade på Pinocchio teater, för att Amanda Linusson var med i den. Jag måste ju bara säga det att jag tycker att Pinocchio statyn som kommit till Borås är så jävla töntig.hur jävla snyggt är det, stor jävla Pinocchio vid Allégatan. Plus alla andra statyer som kommit hit, en ful kanin, någon gul konstiga sak, och nån korvig sak i stadsparken och så alla stora utropstecken som är placerade lite här å där. Fan folk kommer ju börja kalla Borås för "Staty staden".

Kan knappt fatta det, idag om två veckor så har vi skolavslutning =) Det har gått så sjukt fort nu på slutet, fast ändå segt. haha, SOMMARLOOOOV! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0