21/8 | Not happy

Grr.. jag är inte så happy! Min laddare till mobilen är goode sönder, och snart har jag ingen batteri kvar heller. Och de är min så kallade lillebror Christian som gjort sönder den, alltså ska han betala den med sina pengar eller så får morsan gör det. Men båda två är ju fan helt störda, morsan kommer & säger att det inte är hennes problem... & att hon inte tänker dra av på Christians månadspeng för att han ska köpa en laddare till mig. Och jag tänker inte gå runt & inte ha någon mobil.. det är ett måste. Grrr... ! förbannad!


Och imorgon börjar skol helvete också, vilken plåga! Jag tvingade mig själv att gå upp halv tio, så jag kan somna tidigt ikväll.. lycka till. Och som om inte det vore nog, så fick jag ett litet sugmärke på näsan i går.. för Fredrik är idiot!(just i skrivande stund iaf) ..Hoppa för hans eget bästa att det inte syns imorgon..!

Och på King har jag uppgraderat mig till Guldspelare...eller ja Fredrik betalade. Och man får 100 kr då att spela för, just nu har jag bara 20 kvar :P haha .. måste in och spela lite & vinna. :)

Kanske ska vara med Malin idag, om hon orkar.. hon har ju trotts allt börjat skolan redan. Annars kanske det blir i helgen, om hon inte ska till Jim då. Saknar att vara med min lille Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0