22/5-08 |Sitter i min ensamhet


Nu sitter älsklingen på tåget hem till sig. och tro mig det är tomt här nu, ingen Fidde :( Men nu är det ju inte långt kvar till sommarlovet :) Och då kan jag ju faktiskt åka till honom precis när jag vill, blir någon gång i mitten/slutet av Juni & sen får han ta o följa med mig hem, för alla andra ska åka till Finland och jag tänker ju inte bo ensam i skogen i två veckor haha.

Har ju tänk en del på sommaren, vad man ska hitta på å de. man har väl lite planer i alla fall : Varberg med vännerna, Liseberg, Norrland/Arjeplog, kanske en sväng till Köping å sen tar man det chill =) jag hade ju hoppast på en resa till Bulgarien med Fidd, men tror inte det bli så. Fick inget sommarjobb, då är det rätt kört. Men hoppet finns kvar. Jag har bestämt mig för att denna sommaren ska bli bra, precis som förra :) bara det är värme & sol så är jag glad =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0