22/8 | Helg hos pappa

Yes, det har vart en kul helg. Jag och Fidde drog till pappa i alla fall, och va roligt vi har haft :) Var ju så länge sen sist som jag var där. Så nu har Fredrik träffat min pappa för första gången, haha kanske på tiden? efter snart två år. Han fick ju träffa Minna och Jasko också, jaa det var ett tag sen jag hade så kul! De blev lite dricka Cider för min del .. och Smirnoff ;) Och Fredrik drack "Monsteröl" som Anne kalla det, Norrlandsguld Dynamit 7,2 :O Jag lägger upp lite bilder från Helgen på bdb :)

Jag har blivit sjuk också.. fan! Vaknade i lördags och hade as 0nt i halsen .. och förkyld var jag med. Men det blir skolan imorgon ialla fall, får ta med mig näspray så jag klarar mig bara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0