23/6-08 | Myggjävlar & regnhelvete!

Seriöst, vart är sommaren? vart tog värmen vägen ? .. Det här skulle ju vara en varm sommar, pff! vart då, när då? Det var värme och sol typ dom två sista veckorna i Maj och första veckan i Juni. Vad är det frågan om, är hösten redan på väg? .. skulle då inte förvåna mig! Fan, JAG VILL BADA OCH BLI BRUN!


Idag har det regnat och regnat! Så jag var bara ute fram och tillbax till ICA, och även då regnade det. Men det var iaf skönt att vara ute en sväng, även om det regnade och mina skor vart sjöblöta.

Igår var vi iaf i väg till Fredriks farmors stuga, någonstans i skogen. haha, och gissa om jag vart lerig om jackan och byxorna när vi kom fram? när vi åkte 125:a på en lerig grusväg fyra mil. Sen följde vi dom till nått ställe som hette typ "Varrasviken" om jag minns rätt? och satan va mygg det var där :O trodde seriöst att jag skulle avlida av alla myggbett.

Jag saknar mina vänner <3 När jag och Fredrik kommer ner, så ska vi ha massa kul :) För vi kommer ju ha huset för oss själva i två veckor, Wiie! Det kommer bli 18 års fest för Bine. Mys och grillning har jag iaf bestämt! :)

Jag pratade med mammi innan idag, och då sa hon att min moster Marika och hennes sambo Tero och min kusin Jere skulle komma från Finland, typ samtidigt som jag och Fredrik kommer hem =) Wiie, det var ju skoj sist Fidde var hos mig och dom också. haha, Tero som inte kan nån svenska sa ju till mig hela tiden vad jag skulle säga till Fredrik :P Och min moster, hon är helt tokig och knasig! Man får alltid skratta åt henne :) Så söt! Vet man inte att hon är 36 så tror man hon är typ 25 xD Och kusin Jere, honom har jag inte träffat på hur länge som helst! han har redan hunnit bli 9 tror jag ? :O

Och jag har en väldigt mysig pojkvän ;) Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sommaren är så gooone.

2008-11-08 @ 00:12:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0