23/7 |Värmen är tillbax

Äntligen är värmen tillbax! Så skööönt! :) jag vill bada & sola. Så ska nog lägga mig på stuttsmattan och steka ett tag, Bada kanske man kan göra i kväll hos Sofie. Senare kommer Malin och Jim, dom ska bosätta sig hos mig tills på Söndag.

Borde städa idag, hela lägenheten.. för imorgon är det ju fest för Bine som fyllde 18 i Söndags och Jim som fyller 23 imorgon. Men frågan är om jag verkligen orkar ta fram dammsugaren och skura golven, vika tvätten, plocka upp småsaker och torka skåpen .. Men det är ett måste egentligen, för jag vill ju inte ha smutsigt heller :)

Och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig imorgon på festen... var ju som tänkt att jag skulle ha mina vita korta shorts.. så idag när jag skulle ta fram kläder, såg jag att det var värsta stora gula fläcken på fickan där bak :( ush .. då vart jag inte alls glad ... Så nu har jag panik för vad jag ska ha! vill ju knappast ha jeans i den här värmen...

Stuttsmattan väntar på mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0