24/5-08 | Fiddes pappa på sjukan

Sitter här å lyssnar på musik, och så skrev Fredrik nyss att hans pappa hade kört på en renkalv och ligger på sjukhuset nu. Ush fan va hemskt, hoppas det gick bra.

Och jag hade nästan oturen på min sida innan, hoppade stuttsmatta med ingen mindre än min mamma haha, och då svingades jag upp i luften och när jag landa var det sjukt nära på att jag landa fel o höll på o vrika foten, det gör ju så jävla ont!
men turen var på min sida idag och oturen på Peters (Fiddes pappa).

Nu är det FF hos familjen Flygare/Stenius ;) de sista mamma sa innan hon gick :
Ta det lungt nu, kolla så att ni stängt av plattor & kaffebryggare innan ni går å lägger er, så att vi inte kommer hem till ett nerbrunnet hus!
fan va hon är hemskt egentligen, hah tänk om det skulle hända på riktigt,
jag är rätt duktigt på att glömma stänga av plattången & kaffebryggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0