2/7-08| Gladare än på länge!

Och jag är så glaaad. Wiiho! Det är så här att Fredrik jobbar på OKQ8 fram till den 8:e Juli. Sen ska han sluta där, för hans chef inte har råd att ha kvar honom, + att dom inte har så mycket jobb. Då måste han ju söka nytt jobb, och det ska han göra i Köping eller Borås. För mig spelar det ingen roll vilket det blir, lika glad är jag för det. Störst chans är väl att det blir Köping då, för att han har redan någonstans att bo isf. Hoppas det finns jobb bara inom bilar. Wiiie, snacka om att det är mycket närmare och framför allt att vi kommer träffas så jäävla mycket oftare! biligare blir det också, Wiiho jag är glad! :D
HOPPAS HOPPAS HOPPAS ! =) Då har en av mina drömmar slagit in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0