2/7-08 | Tiden går så fooort!

Sitter och pratar med Linettan på msn just nu i väntan på att min älskade pojkvän ska komma hem och mysa med mig, Linette och hennes Emil har vart tillsammans i tio månader idag, massa Grattis till er :) Allt går så fort .. på Fredag är det min och Fredriks dag - 1 år och 8 månader eller om man hällre vill säga 20 månader så funkar det också. Tiden går verkligen fort, kan knappt fatta att vi vart tillsammans så länge :) Jag älskar min gowsFidde <3

Har suttit och väntat på Emelie, som aldrig kommer in på msn. Hon ligger nog och sover nu, eftersom hon fick hem sina One Tree Hill boxar igår, så lär hon ha kollat på dom tills hon däckade i sängen :P haha sötkorv!

Den 9:e bär det av till Borås igen. Wiiiie, mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0