27/7 | sömnbrist

Nu har jag inte sovit på 41 timmar! :O Jävligt trött är jag egentligen... Finns en förklaring till varför jag inte kunnat sova. Men tänker inte dra den historien här.... Pratade med Fredriks mamma idag, och det vart en lättnad, Tack :)

Älskade Fredrik, om du bara visste hur jävla mycket jag saknar dig... har aldrig saknat dig på det här sättet nångång innan, inte hört någonting från dig sen fyra i natt.Har inte sovit någonting sen jag vaknade halv 10 i Fredags :/ Åh, så många tårar som jag gråtit idag, kom hem <3 Du finns i mina tankar älskling <3 I love you

Har lagt upp bilder från festen på bdb... som vart mindre lyckad mot slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0