28/6-08| badbomben!


Första gången på länge har det var en toppen dag :) Kanske är det för att solen var framme och det var varmt! :)
Började dagen med "Kolla Fidde det är fint väder, men jag har inga kläder :(".
Och därefter kom jag på att det rimmade ju. Sen när jag hade surat klart och lyckats hitta kläder åkte vi ut med Robin. Från Nåtti badplats till Kraja Camping, till Nåtti igen. Och sista gången stannade vi faktiskt på Nåtti ett tag, Jag och Robin vart barn igen där ett tag, när vi fick för oss att gunga sån där gungbräda, hah typ flög upp i luften ;D


Sen fick Robin för sig att vi skulle gå en sväng i skogen, det hette något men kommer inte ihåg det just nu. Men iaf, vi stannade där ett tag och kollade i vattnet vad folk hade kastat i, vi hittade bland annat en soptunna och skottkärra hah. Sen åkte vi hem och hämtade Fredriks fiskespö, och passade på att köpa korv. Så åkte vi tillbax och grillade kooorv! ;D
Jag : Men Robin, din korv är ju helt neger nu!
Robin: äsh, den är bara lite solbränd! den är ju på solsemester i Mallorca;D
Det blev en del skratt! Säger bara: fan va lättroad man kan vara ibland !


Efter de hade vi inget för oss, så vi åkte till Kraja igen för och Chilla. Då fick jag och Robin för oss att vi skulle bada, fast bara om Fredrik också gjorde det. Ingen av oss hade med oss badkläder. Men inte fan tänkte vi på de, vi tänkte istället på att ha skoj! Först försökte Fredrik slänga i mig, men utan att lyckas ;) därefter gjorde han världens BOMB! hahahah, det såg så jävla fult ut!
så jag kunde inte annat än att skratta! Och personalen som jobbade där skrattade då åt oss också. Kanske tyckte dom att vi var knasiga som hoppade i utan ombyte :D Men på sommaren ska man ha kuul :D



Blir Kraja i morgon igen. Först med Tilde ( Fiddes lillkusin) och sen på kvällen blir det med Robin :D Fast då ska jag nog ha med mig badkläder ;)
Jag bjussar på lite bilder på Bilddagboken - LiteFresh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0