29/7 | Dagens projekt

God Morgon...

Projekt 1
idag ska jag storstäda hela nedervåningen, här uppe behövs inte eftersom jag inte "bor" där & att jag inte vart här mer än just nu. Det är skitigt över allt, så flygorna har ju typ bosatt sig i mitt rum och i köket. Anledningen är väl för att jag vart ensam hemma nu i en vecka, och haft mina kompisar här från Torsdag. Dom hade säkert hjälpt till & städa om jag frågat, men jag vill städa själv. Så snart ska jag greppa Dammsugaren ;)

Projekt 2
När jag städat klart och det luktar gott i lägeneten. Blir det till att välja ut 100 bilder, som jag och Fredrik ska framkalla för endast 29:- det är alltså bara frakten som kostar. Så det blir väl 50 bilder var. Sen när jag fått hem dom ska jag köpa en ram eller något liknande och göra ett kollage & sätta upp på väggen =D


På Måndag kommer Mamma och resten hem från Finland. Och jag har beställt Tupla (Chocklad som bara finns i Finland) Muuums! Och jag vet att Emelie tycker om dom, så är du snäll kanske jag skickar dig några stycken ;)

På Tisdagen åker jag och Fredrik nog till Köping i några dagar =D sköönt & komma bort från BORÅS! Han ska kolla på ett jobb också, så nu får man hoppas :) För Fredrik sa en grej till mig i Söndags som fick mig att bli såglad och chockad.. Om han nu får jobb och jobbat i två månader, Då kanske .... Nu får ni inte veta mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0