30/6-08| HUS I HELVETE


Tack Emelie, Emelie min knasiga msnkompis :) för att du gjorde så att jag har något att glo på i kväll eller i morgon =) Wiie, Hus i helvete! den filmen är så sjukt roolig! Fyfan, jag minns hur mycket jag har skrattat till den. hah! och när jag tänker tillbax på när man såg den sist, var tider då man umgicks mycket med Jessica Hansson, fan man skratta åt helt sjuka saker!

Och nu är man glad som fan! För att Fredriks dator funkar igen :D Laptopen alltså, som vart paj ett bra jävla tag. Nu blir det till att tanka massa filmen =) så har du en favo film, eller sett någon bra så tipsa! För när vi ska ner till mig den 11:e, måste vi ju ha någonting att glo på i 16 timmars tågresa! ;D

Min bror Kim är typ störd! Ush va arg jag är på honom nu. Pratade på msn med han nyss, om att vi skulle sälja vårat xbox 360 för att köpa ett WII istället.. då börja han : Åh Wii är skit, kan man vara inne på msn på wii?:Nee!
Jag: men idiot, orka vara så jävla msn beroende! du har ju för helvete dator!
Men jag ska fan imig se till att vi köper ett Wii istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0