31/8 | Heejhå

Nu sitter jag här ensam, jag & mitt kaffe.Innan när vi var o lämna Fredrik i Fristad, så kändes det helt knas.Precis som att vi skulle ses till helgen igen, men sanningen är den att jag inte kommer träffa min boo på över en månad eller mer. Men konstigt nog så vart jag inte lessen, kanske lite men inte alls som jag brukar. Och det beror nog på att vi vart med varandra i princip hela sommaren, vi behöver nog komma ifrån varandra lite. Inte för att vi bråkar och så, men jag saknar faktiskt att sakna honom! Så nu får vi sakna varandra lite också :)

Försökte möblera om innan, men lyckat! Det går fan inte i mitt rum.. för mycke grejjer i ett litet rum. Vill ha nånstans att ha min laptop, och inte i sängen. Just nu har jag den på en stol och sitter i soffan... men då kan jag inte använda en riktig mus. Ska fråga mammi om jag får ta vårt lilla databord från vardagsrummet, den skulle va perfekt.. liten och ett hörnbord!

Imorgon är man leeedig :D så jävla skönt :) medans vissa i klassen sitter & har Engelska C ligger Janpan & sover ;) haha

Och nu vart jag förjävla sugen på chocklad... seriöst jag måste ha de nu!!! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0