3/7-08| FiskarN

klockan bara tickar i väg... tiden rusar fram! redan 10 i 12... men ingen Fredrik hemma än. Han är ute och fiskar med en kompis. Jag orkade inte följa med, eftersom vi precis hade kommit hem och vart och fiskat redan. De han kanske inte tänkt på är att han ska upp sju imorgon. lyckat.
Jag vet då att han lever, jag vart lite orolig där ett tag när jag inte fick någon leveransrapport när jag skicka sms till honom och han inte svara på det. Men sen så ringde han upp huh lättad! :)

Åh jag hoppas verkligen att det blir som jag vill, att Fredrik flyttar. Saker skulle bli så mycket enklare då, och billigare. Han ringde ju på ett jobb i Lerum idag, dom sökte Bilmekanier .. vilket han är och har fyra års erfarenhet :) Dom lät posetiva och tyckte att han skulle skicka ett brev eller komma och besöka dom! Det bästa är ju att Lerum ligger typ 40 minuter från Borås. :)
Men jag ska väl inte hoppas för mycket. Men som Baso skrev på bdb:
räkna med det värsta och hoppas på det bästa ska det nog bli bra.

Jag ringde och sa Heej till han idag :D Han är så roolig ! Baso alltså! Och du Baso, det drog faktiskt inte mer än sju kr när jag ringde till dig :) Jag blev ju lite rädd när han sa att han hade Comviq ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0