4/10 |FEST I KVÄLL !

Idag blir det FEST, i Ulricehamn för Malin.. eftersom hon fyllde 18 igår :) Ska bli kul, även om jag inte känner mer än Malin,Hanna & Sofie som ska dit..Men det skadar väl inte att lära känna nytt folk heller. Egentligen skulle jag åka till pappa idag, men jag följer hällre med & firar Malin än att åka till daddy.
Och kameran står på laddning, för i kväll blir det kort :) hah

Malin fick Guitar Hero igår, haha nu är hon glad :) Hon är ju typ galen i det spelet. Vill alltid spela det när vi är hos mig. Men hennes guitar hero är mkt roligare ju, för hon har två gitarrer så man kan spela två samtidigt!

Om en vecka & en dag fyller jag 18 =) Wiie.. !

Jag saknar dig, det gör jag varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0