7/10 |Janpan VS Bööliepöjk

Jag ska upp till Malin om någon timme. Hon ringde och frågade om jag vill komma upp på en Guitar Hero kväll, när hon sovit klart. Så det ska bli kul, man blir ju lite beroende av det spelet faktiskt. Vi spelade flera timmar igår, haha och hon vann typ hela tiden.. jag kanske vann 3 gånger av alla låtar som vi körde. Men i kväll ska jag fan spöa henne ;) det måste ju vart något fel på den gitarren jag hade igår ;) *HOST*


Nu är det FEM dagar kvar bara :D sen blir stan osäker hahaha^^ Vill ha det jävla körkortet med ju, men lyckat. Har inte ens börjat övningsköra än.. kanske dags att börja då. Men Juha är så jävla seg, han säger att vi fixar det, jo visst. Ska fan ta ett riktigt snack med han i veckan ^^ :P så vi kan gå på den jävla kursen, sen är det ju bara & köra :D Om jag vågar ;P akta er säger jag bara.

Och nu är det så här att jag, Janette. Inte vet vart jag ska ta vägen med alla mina känslor, det är så himla mycket. Alltså en massa bra känslor :D Poooooff! Jag försöker skriva av mig lite, men det räcker och blir över ändå. Haha! Jag är glad, oftast nu iaf. Du gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0