9/7-08 | Då vart det dax!

Äntligen, ska vi åka hem till mig =D Glad som fan ^^ Brukar ju inte vara det när man ska åka hem från Fredrik men denna gången ska han med ner :) Annars hade jag inte vart det minsta glad utan snarare tvärtom.

Massa saker som ska göras innan kvart i fyra då bussen går. Åh, vet inte ens hur jag ska orka eller hinna med allt. Det blir ju inte bättre av att jag sitter här direkt heller. Jag börjar ju blir lite smått stressad, jag har fram till halv tolv att fixa håret och hitta något vettigt att ha på mig. Sen ska vi handla tågmat, packa allt & vet inte ens hur jag ska få med allt, men jag fick ju hit allt så det borde ju gå. och sen då får jag inte glömma att raka benen eftersom jag ska ha shorts. Sen full fart mot busstation.. Huuuh andas ut!

Resan blir lååång, men denna gången kanske en anning roligare, eftersom Fredrik är med. Och dom har gjort resan kortare nu, då är vi alltså framm 1,5 timme tidigare än vad vi brukar! Först 2 timmar buss från Arjeplog - Jörn.. vänta där i 1,5 timme på tåghelvete.. från Jörn 19.20 - Herrljunga 10.30 framme .. nästan.. ännu mer väntande i 45 minuter på Borås tåget 11.15 - 11.40 FRAMME i Fristad! och där står mamma och väntar på oss! :D

Så idag blir det inget mer bloggande, och jag lovar att jag ska knäppa lite kort på tåget så ni får se hur jag haft det :) Men dom laddar jag upp på bdb ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0