ÄNTLIGEN KLAR!

Nu äntligen har jag blivit klar med att överföra alla mina blogginlägg från den gamla bloggen till den här. Och jag kan nästan med säkerhet säga att Baso tycker det är jävligt skönt! För han tyckte de va jävligt jobbigt när hans bloggkoll var full med inlägg från mig hahaha ;)

Min helg då ...

Fredags var jag bara hemma, kollade Idol och fixade denna blogg.. & började med att överföra alla inlägg.

Och igår var jag i Göteborg hos min kuisn Emilia som fyller 2 år imorgon. Det var i alla fall mysigt och träffa Emilia och moster Mia igen :) Bilder bjuder jag på senare, då jag fått dom av mormor och Mia, eftersom jag glömde min egna kamera hemma.

Idag har inte hänt någonting alls, trött vaknade jag halv 9 .. men kunde inte somna om, eftersom det var en sak som tyngde mitt hjärta.. Men nu är bra, eller mer okej. Efter att ha fått höra sanningen från personen.

Funderar på att ringa Malin & höra vad hon ska göra idag, kanske kan jag hon och Hanna göra någonting. Dom har vart borta hos Johan hela helgen så, dom har säkert massor att berätta ;)

Imorgon är jag LEDIG! så jäävla skönt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0