Du är så Älskad Fidde <3

Jag sitter och tänker på oss, alla dom minnen som vi skapat tillsammans under två års tid. Minns du första gången vi träffades? Shit har aldrig i hela mitt liv vart så nervös, fråga bara Bine haha. Jag minns fortfarande vad du hade för kläder på dig : svarta mjukisar &  en svart t-shirt med en bil på.

Det första jag la märke till var dina otroligt fina ögon, jag kunde verkligen inte slita blicken från dom. Tillslut frågade du vad jag tittade på, då skrattade jag bara. Och Bine säger :

 FAN VA HÅÅÅRLIGA ARMAR DU HAR! MER - flaskor flög åt alla håll i bilen och Bine börja sjunga  "Looove is in the air" pinsamt? Jaa som fan.. Det var helt galet, men sjukt kul.


En massa massa minnen : första pussen, första kyssen,  dagen det blev vi du minns du Ostmackor HAHAHAH ;), 35 timmars helvetes tågresa, första gången du sa att du älska mig tågstationen i Herrljunga, busiga saker i bilen Mohaha, krogen när jag va 17, första julen, första nyåren, första sommaren, monopol kvällar, alla mysiga filmkvällarna, alla gånger jag somnat i din famn, alla gånger jag känt dina läppar mot mina, moppe resan till Norge. Och en massa massa mer .. alla gånger vi skrattat tillsammans. <3


Jag längtar till jullovet, då ska vi ha det så jävla mysigt. Jag längtar efter det där pirret i magen, den där underbara känslan att ha dig nära. Jag hoppas att allt blir bra igen, låt oss göra det tillsammans.  För är det någonting jag vill så är det att få vara med dig. Jag kände mig älskade med dig, du gjorde mig lycklig. För mig är du den mest finaste som finns, och du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig Fredrik, shit vart ska jag göra av alla minna känslor, jag kan bara säga:

JAG ÄLSKAR DIG FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA <3


Folk får säga vad dom vill, men ingen kommer kunna ändra på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0