Jul här hemma, redan!

Tro det eller ej, men trots att jag förbjöd och sa emot mamma när hon fick sina ryck och skulle fixa jul här hemma. Så lyssnade hon inte på mig, utan istället satte hon igång att sätta upp julgardiner och ´ljusstakar..Neeej! Jag vill inte. Tycker det är för tidigt nu, men hon kom med ursäkten "jag jobbar i helgen och hinner inte då". Och det är ju trots allt första advent på söndag, helt sjukt! :O fan va tiden går fort... !

Imorgon blir det badhuset med Bine efter skolan :) Och på Torsdag är vi lediga.. så skönt!

I helgen SKA jag vara hos daddy, och Jaa.. jag valde det själv den här gången. Har ju inte vart där på över en månad, så kan ju bli kul att vara där också.. och Janina ville att jag skulle komma för hon ska ha "High school musical kalas" på lördag haha, seriöst hon är lite söt! Helt beroende av allt som har med HSM att göra :P

Jag längtar efter att få vara med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0