Knarkar TE!

Jag sitter här med mitt Te, tredje koppen faktiskt. Har blivit helt beroende av det igen.. ! Gott speciellt när man sitter och fryser som ett tok. Har frysit hela dagen, kan ju bero på att det ÖSREGNADE (Ovanligt.. not!) i morses på vägen till skolan.. så jag han bli helt dränkt...så även mina fossingar.

Haha, fick just ett samtal av nån som gjorde en undersökning om kärnkraftverk å ringhals eller nått sånt. Seriöst, jag fattade inte en enda fråga hon ställde.. hahah svarade typ : mkt bra, mindre bra .. bla bla på nått jag inte fatta hahaha!
Det vara långa 7 minuter.. en plåga!

Kommentarer
Postat av: Pygmèhomie

haha fan vad tråkigt att svara på såna där frågor.. Det måste va ett jävla tråkigt jobb att ringa runt till en massa folk o ställa samma frågor om och om igen :P

2008-11-18 @ 18:52:59
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: SHORTY

haha :D orka sånna grejjer i telefon :P

2008-11-18 @ 21:13:31
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0