Min Lediga dag!

Kom precis hem, har vart uppe hos Malin, och Hanna var också där en stund iaf. Som vanligt så snackade vi om ... killar. Och sen spelade vi Guitar Hero några gånger, och jag har blivit bra på det, även om Malin är bättre ;) Men jag fick mellan 90-99 % nästan hela tiden i alla fall, och lyckades till och med vinna över Malin 2 gånger  :D

Och när vi tröttnade på Guitar Hero, så spelade vi Biljard :D as massa kuuul! För dom har ett riktigt, stort biljardbord också. Och där hade jag mer tur än Malin ;) vann alla tre gångerna ^^, men vi är nog rätt kassa ändå, för varje match tog minst 20 minuter haha.

haha, Hanna & Malin skratta åt min mobil. haha om man nu kan kalla de mobil.. utan knappsats :P Så jag får använda typ en sån där "plockepin" pinne istället hahaha, mobbat? ja!

Nu ska jag kolla Andra avenyn som jag missade i går, och Sanningens ögonblick!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0