Sovmorgon & LEDIG!

Go morgon!

Jag har haft en riktigt lång sovmorgon, vaknade inte fören halv tolv! Men med världens huvudvärk.. antar att jag sov lite för länge. Men med kaffe gick huvudvärken snabbt över ;)


Föresten, igår kväll när jag hade lite å göra, så fick jag för mig att kolla vad jag hade i mina lådor. Hitta bland annat en massa kort, från typ 5 och 7:an hahaha. Och några brev som jag fick av Medina,Carro och Marigo när jag flytta hit till NItta. Så söta brev, vi var så små då.. trodde vi aldrig skulle träffas å sånt, när de bara är 2 mil emellan. Och sen ett häfte med en massa teckningar från den klassen, så söta :D Och sist men inte minst... en dagbok från 2003 hahah.. fan va jag skratta när jag läste den, stog mest om Ari, Ari, Ari .. och ännu mer Ari. Och sen om hur mkt jag hatade det här bonhålet!


Borde ta tag i pluggandet snart, men har inte orkar än. Ska kolla på Andra avenyn först! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0