Heeelg!

Faan va nice, tro det eller ej men jag var totalt slut när jag kom hem efter skolan idag, efter bara 1 dag i skolan.. på hela veckan! Och ändå så var inte dagen speciellt ansträngande.. vi hade fått våra studentmössor, haha jag tycker dom är så fula, glömde min i skolan.

När jag kom hem däckade jag i sängen.. och sen när jag vaknade så höll jag i mobilen, och fick typ panik... letade efter mobilen (jaa jag märkte inte att jag höll i den = nyvaken som fan), Vände upp och ner på täcket alla kuddar och kolla under sängen.. SEN märker jag att jag höll i mobilen. hahaha xD Snyggast idag

ska ut med Malin och Hanna sen.. Malin har jag inte fått tag på, ringde till Hanna och hon hade inte heller hört något från henne, det är inte likt Malin. Men hon kanske låg o sov. Ska försöka få tag på henne snart iaf... jag orka inte sitta inne. Kanske Sofie och Bine också är ute, Timo och Jim skulle kanske också komma =)

Nu börjar jag komma ikapp på bloglovin också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0