hos Älsk :D

Jag är som sagt hos Fredrik nu, kom hit i Fredags och helgen har varit rolig :)

Kom just hem från Ivar och Malin, har vart där hela dagen..Fredrik stannade kvar, vet inte hur länge han blir kvar. Men just nu vill jag inte ens att han kommer hem haha xD Eftersom han lämnade mig ensam med Malin när vi var där, hallå jag känner dom inte så bra.. så att jag vill umgås ensam med henne i flera timmar!  Bara för att han följde med Ivar nånstans och fixa något till skotern, inte vet jag.. och dom sa att de skulle ta typ 1,5-2 timmar.. mhm dom åkte halv tre var tillbax vid sex.

tänkte skriva om helgen i ett annat inlägg, för det är roligare med bilder till. Men eftersom Fredrik inte är hemma nu, och vi tog kort med hans mobil så går inte det.


ska kolla på film, i min ensamhet =)


Kommentarer
Postat av: madde

taskigt av fredde o lämna dig.hoppas du har det bra ändå här varmt o sol härligt ju.ha det bra

2009-04-06 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0