Låt mig soooova!

Okeey, jag är galet trött, så det är ingen bra morgon. Vaknade först kvart i fem, och jag lovar att jag såg på displayen " Finns inte plats för meddelande" .. Så jag gick in i inkorgen och radera.. sen när jag vaknade halv sex, hade jag fortfarande inte fått sms som jag väntade på, och gick in i inkorgen för att kolla iaf, och då hade jag inte alls raderat några sms, för senaste smset jag fick låg längst upp.. knas har jag drömt?

jag drömde iaf en annan hemsk sak, ush drömmer ofta så om Fredrik, vaknade helt kallsvettig, hjärtat dunka i tusen.. drömde att han dumpat mig igen, ush! vaaarför, äcklig dröm jävel försvinn!

Jag har ingen större lust att åka till skolan, vill helst vara hemma och packa klart allt, sova ett par timmar till. Men måste gå och göra klart en sak där.. sen slutar vi, senast halv tolv.

sen vid FYRA åker JAAAAAG =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0