morron

God morgon.. nja.

gick upp en hel halvtimme innan jag egentligen behövde, bara för att dom jävla fåglarna inte kan hålla käften, dom börjar ju redan halv fem... hallå? det är inte så att jag ska ut och mjölka.

Bussen går om 20 minuter, det är helt sjukt.. 2 timmar innan jag börjar! Hade jag åkt bil, hade jag kunnat sova till åtta.
Dricker mitt morgon kaffe och försöker trycka i mig en macka, vilket går mindre bra. Jag kan inte äta så här tidigt!

Idag ska jag ta ett snack med Susanne och Emma.. måste fixa betygen! vill ha slutbetyg..

och när jag kommer hem ska jag skriva ett CV, Mammi får hjälpa mig lite. Och skicka in lite överallt. Liksom även om det står att man ska ha körkort, så varför inte chansa.


Kommentarer
Postat av: Baso

hahahahaha ! "hallå? det är inte så att jag ska ut och mjölka."

2009-04-29 @ 08:19:13
URL: http://baso.nu
Postat av: eme

hahahaha ut o mjölka HAHAHA

2009-04-30 @ 15:45:31
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0