Muffins(kaka) a lá Janpan ;)

Jag blev så sugen på något innan och bakade. Men hittade ju varken kakao, bananer eller vaniljsocker här hemma. Så negerbollar, kladdkaka eller bananmuffins var uteslutet. Men så hitta jag vanilj yogurt :D Så då blev det vanilj-yogurts-muffins-kaka!
haha bland i sånt och det blev massa gott =)


Denna dagen har vart HEMSK! vi har APU nu, men jag har ingen plats, så är i skolan. Tur så är jag inte ensam, men iaf så vi är någon jävla "reklambyrå" och får olika uppgifter, ush säger bara en sak - inte min grej! Vi fick uppgifter, och Caj frågade "det ska fotas på museét idag, vem vill göra det?" men alla kolla bara ner i borden o då "Ah men då bestämmer jag " .. så kolla han på mig och Bine ! Åååå jag kan inte fota :O inte bra bilder.Iaf så åkte vi dit, och fan va jag stöörde mig, dom som var där (folk från olika klasser i skolan) viste att vi skulle fota dom när dom gick omkring och kollade på fotona.. MEN Fjortishelvetena typ tog för händerna elller gick i väg så fort vi tog upp kamera helvetet. Idioter.

Jag måste skaffa en APU plats, jag pallar inte va i skolan i 5 veckor och göra saker som ändå inte blir bra.. som idag, bilderna blev hur dåliga som helst för att idioterna gick iväg när kameran togs upp. och inte nog med det.. mina fossingar är helt döda och min stortå gör ont!

Nu är jag också jävligt trött, blir one tree hill och sängen!


Kommentarer
Postat av: madde

ja går att blanda ihop det man har för att få nåt gott var säkert smaskigt hehe.trist att inte du får apu.ha en bra vecka

2009-04-20 @ 19:59:05
Postat av: eme

haha din yoghurt kaka :P

2009-04-20 @ 22:03:40
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0