Rossnie över påsk

jag är uppe med tuppen idag, alarmet ringde halv sju. Vi ska nämligen iväg vid halv tio, Och jag var tvungen att färga håret för vi ska på dop på Söndag, och jag hinner inte göra det innan .. för vi kommer tillbaks från Rossnie på Söndag.

Som sagt så ska vi till Rossnie, en stuga vid vattnet, jaa nu är det is ;) haha så vi ska ju åka skoter dit upp, och vara där med Ivar, Malin, deras barn och sen Johnny från OK. Det kommer nog bli kul, förutom att jag inte kommer kunna anväda min plattång.. HEMSKT! Så ni förstår väl nu att jag inte kommer kunna blogga på hela helgen...
bilder kommer på söndag kväll..

Justee.. i tisdags var vi tillslut ute och åkte skoter :D Fredrik jobbade typ till fem, och då trodde jag att han inte skulle orka eller nått sånt. Men vi åkte iaf, wiie då blev ja glad =) Åkte upp till Galtis, där de är en skidbacke. Och sen på isen fick jag köra en bit, vågade inte så mycket.. men var ju första gången, kul var det iaf :D Och jag såg ut som en i Pistvakterna!
Men det var mys att göra något kul och sånt man inte gör varje dag med älskling, tack!
Jag älskar dig <3




Nu måste jag tvätta ur hårfärgen..

Ciiaao

Kommentarer
Postat av: eme

glad påsk pygméhomie :D

2009-04-12 @ 02:17:53
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0