Skotertur idag?

Fredrik har lovat att vi ska åka skoter idag, om vädret tillåter. Ivar står för skotern och vi för bensin, dom tyckte båda två att jag skulle få prova köra skoter, så jag och Fredrik ska förhoppningsvis ut på isen :D och sen ville han visa mig hur Galtis  såg ut på vintern, har ju bara vart där på sommarn (berg typ eller nått haha). Åå jag vill :D  Då tar jag med mig min kamera, så vi slipper ta kort med Fredriks mobil.. för han är seg på att lägga in dom i datorn.
Fredriks anledning igår:
Jag bjuder på den, för att du är så söt!  haha korv.


Helgen då.. I fredags kom jag ju hit, på tåget när vi skulle gå av träffade jag en tjej som kom från Gbg och skulle till Arjeplog, också till sin pojkvän... haha, hon var väldigt snäll och vi prata massor i väntan på bussen.

När vi kom fram så fick jag sitta och vänta i kylan i 10 minuter på att Fredrik och Alex skulle komma å hämta mig, segrövar! Åkte hem till Fredrik och bara sov ett tag,på kvällen blev det lite dricka hos Ivar och Malin, okeej jag förstår inte själv hur jag orkade faktiskt.

lördan ville Ivar att vi skulle följa han med skotern till någon stuga eller nått rossnie eller nått sånt hette de? Det va kuul =) men jävla kallt, men där har jag mig själv att skylla, Malin skulle ha lånat skoter kläder åt mig, men jag orkade inte. Så jag fick ju snö i skorna och va helt blöt i arslet. Men vi stannade o pimpla ett tag, ville ju inte förstöra för dom andra för att jag va dum nog o tog på mig för lite kläder. Jag stekte ett tag på skotern och värmde upp röven haha xD
Så det var kul :)
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Ivar och Malin, och det var riktigt gott, Ivar är ju typ kok. Det blev något riktigt gott kött, sås och klyftpotatis och sallad. Sen fortsattes det med kortspel och lite dricka, trevlig kväll!


och nu fick jag gärnsläpp o kommer inte ihåg vad vi gjorde i söndags,. haha brabra!

bilder kommer upp när Frredrik får tummen ut och lägger in dom i datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0