SOL UNDERBARA SOL!

Att vakna upp till sol är något av det bästa som finns! och att ingen är hemma just nu gör ju saken inte sämre ;) Men det finns en anledning till varför dom åkt i väg, det finns inget kaffe :O så får dricka thé till frukost.. ja det funkar.
just nu är det 13 + grader, men det blir säkert lite varmare under dagen.. kanske jag skulle lägga mig på stuttsmattan och steka lite?

Igår kväll när jag, Hanna & Malin hade vaknat till, gick vi ut. Men vi ville göra något annat än att bara sitta och snacka, så jag tog med mig fotbollen så vi spelade lite, eller ja körde straffar och passade. Sen kom Timo och Jim, och dom är ju så tråkiga och ville inte vara med typ den här inställningen " vad är de för mening att springa efter en boll"..  så istället bilda vi en ring och satt & tjöta, men efter ett tag börja vi frysa - jag, Hanna och Malin.. vi ville gå in. Så stackars Timo och Jim hann typ vara här en timme innan dom åkte hem igen med mopparna ( och de va ganska kallt, så dom vart ju inte såå glada haha )

Får se vad som händer idag, en sak är säkert - jag behöver ny musik från ELIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0