VILL HA DEN NU!

Baso och Shorty har släppt sin platta idag, Hjärta & Själ! och jag vill ha den NU, sitter och lyssna på snippet hela tiden, och jag kommer få vänta en extra vecka på skivan, men jag valde det själv :P för jag vill ha bådas autograf på skivan, och då Elin ska åka till Karlstad nästnästa söndag? så ska Tommy skicka iväg skivan på måndag =) men han va snäll o skulle skicka låtarna i en rarfil till mig, när jag skickat pengarna (vilket jag kommer göra i morgon eller måndag)

Va i skolan idag också, som vanligt kom dit vid nio. Och då står det på tavlan att jag och Bine skulle filma teater gruppen efter lunch.. alltså satt vi från nio till halv tolv då vi hade lunch och inte gjorde ett skit! Det tycker jag var dålig stil av Caj, han kunde ha sagt i går att vi inte behövde komma till skolan fören vid halv ett. 
Sen filmade vi iaf, redigerade och stack.. 8 minuter innan bussen skulle gå stack vi från skolan, och i trappan så såg jag iaf vad jag trodde var caj, så jag typ vänder mig om för att springa tillbax till klassrummet men Bine bara: de är en neger!
(anledningen till varför jag trodde det var Caj, var för att dem hade typ likadana kläder), sen sprang vi typ till resecentrum, men heelvete vi missade bussen med 1-2 minuter!! vi har aldrig missat våran buss hem tidigare, men tur som vi hade så gick nästa buss efter en halv timme.


ska upp till lilla Malin senare och dricka lite kaffe och ta de chill <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Outrot på skivan e det som ÄGER MEST! speciellt när jag säger till baso att va åsnan för jag ska laga mat... du kommer fatta när du hör de hahaha

2009-04-23 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0