FUJI FILM - FOTOBOK

Fuji FILM har nu ett erbjudande, för dig som har en blogg eller hemsida. Du får göra en egen fotobok helt kostnadsfritt, det enda du måste göra är att skriva om det i din blogg/hemsida. Istället för att göra en egen fotobok för hand, som också tar längre tid, så gör du det genom några klick, dessutom är det enkelt. Du ska följa fyra steg : Ladda hem programmet, gör din fotobok, beställ den, och två veckor senare får du hem din fotobok.

Det finns olika designer, efftekter & ramar att välja bland! här är några exempel:

Enkelt och snyggt!

Ramar och effekter.. häftigt

Enkelt & snyggt

Jag tänker passa på nu, jag har så otroligt mycket foton på datorn.. så det här var ju perfekt. Fotobokens värde är 344 :-
http://www.fujidirekt.se/blogga/

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Åh vad kul, jag har funderat på det där med fotoböcker, ska göra några, men inte just nu för det hinner jag inte, vilket är synd... Man borde kanske passa på ;P

2009-08-14 @ 11:43:18
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0