Hamnfesten!

Vi ska snart åka i väg till Boden & Luleå, med Fiddes farmor, Roger & Markus. Vi ska hämta Fiddes andra bil & sen skulle dom till Biltema, men dom lär ju få dumpa mig på H&M som låg på andra sidan bilvägen! För inne på biltema tänker jag inte gå igen, det var en av dom absolut tråååkigaste affärerna jag vart inne i.

Igår var det hamnfest här, på dagen var det tävling,  snö skotrar som körde på vattnet.. det blev ju en hel del sänkta skotrar ;) haha riktigt kul att se på.. filmade några snuttar, lägger in dom ikväll. På kvällen var det själv festen på hotellet vid hamnen, jag, Fidde & Markus gick dit rätt sent.. klockan var väl elva. Helvete vad mycket folk det var, och jag drack bara 1 cider.. sen palla jag inte mer. Och det var inte för att jag mådde dåligt eller var för full, jag ville bara inte ha. Fast jag drack kanske 5 cider under dagen mellan 14.00 - 21.00. jag antar att man tappar suget efter 3 dagars supande, en vila & supa igen.

Den som var fullast var helt klart Fidde, det är inget snack om saken. Ett + för att han faktiskt skötte sig! Även om jag blev irriterad för att han va så jävla full & jag spiknykter ;)

Kommentarer
Postat av: maja

hehe jodå nog tog jag mig till jobbet, men det var en tuff dag ;)

2009-08-03 @ 10:19:43
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0