Hem på söndag!

Beställde just biljett hem, åker på Söndag då det var billigast. Då har jag en liggplats för 725 :- iställer för en sittplats som kosta 800 nånting.. konstigt de där att sittplats är dyrare ibland. Men jag fick en mellanbädd & jag är så jävla höjdrädd, så måste fråga nån i kupén om nån vill byta så jag får ligga längst ner.

Ska snart bädda ner mig under duntäcket & se Kyle xy. För tro mig, det är iskallt på nätterna.. så jag är tvungen att sova med duntäcket, medans Fredrik endast har ett påslakan!! Typ 2-3 grader på nätterna & nu på kvällen  va de bara 9, uuuh så kallt.. det är ju ett täcken på att hösten & vintern är på väg, fyfan så hemskt! jag säger bara.. ta vara på sommarens sista dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0