Roadtrip,minigolf,trampbil & bad!

Nu har jag fått bilderna från Fredrik, som inte var många.. men ändå. Så nu kan jag blogga, för det är mycket roligare med inlägg som har bilder, tycker iaf jag.

Börjar väl med söndagen, då åkte vi till Boden först, för att hämta remmis (Fredriks andra bil). Tog den in till Luleå, på vägen dit vart Fredriks farmor åk rädd & grejer, så hon höll på & spy så vi fick stanna. Sen efter ett tag kom vi iaf fram till Luleå, handla på storheden, typ som knalleland.. fast mindre. Följde med Fredrik farmor till Rusta, eftersom grabbarna skulle in på JULA(minns ju hur biltema var.. så nej jag hade inte tänkt sätta min fot där inne). Köpte endast choklad på Rustan haha, Tupla & M&M:S.Tuploa finns bara på Rusta & i Finland + färjorna & M&M:s kosta bara 4 kr fast liten påse.


De tog en hel dag att åka till Luleå & tillbaks... vi åkte runt tolv på morgonen & var hemma halv elva på kvällen ;), okej vi stressa kanske inte heller. Men ska jag shoppa hemma så behöver jag åka bil en kvart sen är ´jag i stan. Här tar det tre timmar in till storstaden ;) HAHA .. jag har det nog rätt bra ändå, trots att jag bor i skogen xD

I måndags var det riktigt sommarväder!  På morgonen kom Rickard till Arjeplog, så vi gick ut tidigt.. satt på torget & käka glass, från ingenstans kom en kille & börja spela gitarr & söt var han också ;) Sen var vi på kraja camping & badae i deras uppvärmda pool, till och med Fredrik badade.. inte illa!  Vi hade hela stora poolen för oss själva, för att inget folk var där.. solen hade gått i moln.




i tisdags fortsatte sommarvärmen & jag kom på idén att vi skulle spela minigolf på Kraja, vilket vi också gjorde. Tummen upp för att Fredrik ville göra något som jag ville. Jag loosade, Fredrik vann & Markus kom tvåa... men det var riktigt roligt ändå :D sen ville Fredrik (Av alla människor :O ) hyra en trampbil.. en för fyra pers. Vi trampa från campingen hem till Fidde och hämta badkläder & tillbaks, ca: 2,5 enkel väg. De va riktigt roligt, men jobbigt ;) Sen badade vi tills dom stängde :D

visst är den snygg ;)

wiie, det gick fort ibland :P

Fidde & Markus trampar för fullt & jag lata mig.. tills jag också fick trampa.

Suddig bild! och Fidde konstaterade att jag är exakt 1,60. för det är 1,60 djupt på det djupaste stället i poolen & stog jag på botten så var jag exakt i vattnets höjd :P

BEVIS!

Nu ska vi kolla film, imorgon åker vi till Arvidsjaur vid elva för att besikta bmw:n.. får väl se hur det går.


Natti!


Kommentarer
Postat av: maja

2009-08-05 @ 23:02:29
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/
Postat av: maja

det betyder kärlek till min familj :)

2009-08-05 @ 23:02:48
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/
Postat av: lina

Tåårta är mumma :D

2009-08-06 @ 07:13:14
URL: http://liinadenfiina.blogg.se/
Postat av: madde

kul ni haft o trampbil verkar ju kul då hadde ju f kunnat dricka öl hehe.kul att bmwn gick igenom nu kan ni åka ner hihi.ha en bra dag

2009-08-06 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0