2 världskriget i halsen, inget festande för mig.

Det blev inget Borås för mig i kväll, skulle åkt till Henke på fest med tjejerna. Men i morses när jag vakna var det 2:a världskriget i min hals! och nu har jag världens huvudvärk också.. varför just idag?! jag som skulle dansa järnet med Malin.

det blir film och glass istället.

imorgon ska jag in till stan iaf och köpa julklapp med mormor :D hon åker till Lanzarote på måndag, och kommer tillbaks 2 dagar innan julafton. Ska få nya skor (stövlar) av henne, ska kolla om hon kan köpa 2 par åt mig..då får man det billigaste för halva priset. Skopunkten is the shit ;)


det blir bara mindre och mindre dagar nu, men än ska vi inte hurra! först ska han klara körkortet. (Y)

Kommentarer
Postat av: Baso

Krya pååå dig .

2009-12-06 @ 09:35:03
URL: http://Http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0