Julen 2009

Sitter här i min ensamhet och dricker vin ;) hahaha ! alkis varning? Fidde, Timo, Jim och Kim är ute och sladdar.. och jag ville inte följa med för jag skulle ändå bara skrika ihjäl mig.

Vi ( jag, Fidde, Kim och Jani) var hos farsan idag och käka lite julmat. Janina fick sin julklapp av mig, och vi spelade Twister, spelet var iaf skit roligt :D kommer säkert ha träningsvärk i morgon ;)

Julafton i bilder.. finns ju inte så mycket att skriva om det. käka så att man mår illa, öppna paket och allt som man gör en jul?

normalare än så här kunde vi tydligen inte bli ;)

för jag har glitter i mitt hår ;)

min alkis kusin !

Fidde och Jani

Moster som hatar kort ; )

mormor och William!

Alkisen gick över till rödvin :o

Kim

jag och Jonathan försöker se normala ut ;)

men vi kan ju våran grej ;)

GOD JUL ÖNSKAR JANETTE & JONATHAN!

mina julklappar..

snygging Jonte! ;)

<3

ÄLSKADE BEEEBIS <3


Kommentarer
Postat av: janina

Tack :)

2009-12-26 @ 12:58:00
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: madde

jättefina foton.godfortsättning till er

2009-12-28 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0