Nattinlägg---

Det känns ganska tomt hos oss just nu och tyst. Nu när dom har åkt hem. Men sånt är livet, vi ses säkert nästa år igen.  Fredrik är ju i alla fall kvar :)

Va ju hos mormor i kväll också, och hon va generös och bjöd hela högen på mat! Kul att Mia, Emilia & Jocke kom också.. va väldigt länge sen som jag träffa dom. Och i påsk ska dom upp till Arvidsjaur ( tror det är Jockes farsa som har ett ställe där) och då kunde jag få åka med dom.. ( ill Fredrik då) då blir den resan gratis. OM jag nu ska upp då, vem vet.. kanske har jobb, Fidde kanske har jobb här nere.. eller vad som helst.

Vi spelade nya monopol igår :) och jag förlorade ^^



Kommentarer
Postat av: Em

Det är bra att förlora, då känner de sig inte hotade nästa gång ni spelar! :D

2009-12-29 @ 11:48:41
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Baso

Tycker ni ska emigrera till Karlstad :D

2009-12-29 @ 12:12:13
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0