Nu är Fidde ÄNTLIGEN här!

tänkte passa på att skriva nu medans Fidde fortfarande sover, vi har tagit en lång powernap.. men vågar inte väcka honom ;) när man börjar bli gammal och gråhårig så behöver man vila ! haha

HAHAHAHAHAH Fidde pratar i sömnen - det märks då nästan aldrig då dom ta ett andetag! Whaat?

det här var nog bland det konstigaste han sagt i sömenen xD Jag har hört både det ena och det andra från spela tennis till spelet pimpland..

Han kom ju igår natt, runt ett tiden. Och jag har nog aldrig vart så glad över att se honom.. ärligt. Malin och Hanna va här och vänta med mig tills han kom.. jag hade nog dött av nervositet annars! ;)


pepparkakshuset som jag och Jonathan gjorde blev rätt misslyckat, för att taket lossna & nu går det inte limma tillbaks det. men det var ju fint så länge det var helt ;)

Jonathan dekorerar ;)

min sida, ungefär likadan som när jag och Janina gjorde pepparkakshus.

Jonathans sida ;) haha det blev inga smarties över till hus sidorna ;)

;D

världens sötaste! :D han va och klippte sig igår ;)




Kommentarer
Postat av: eme

va liten texten är i din blogg? :O Eller så är det min dator som är hel knas...

2009-12-19 @ 19:16:32
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Baso

Awww

2009-12-19 @ 23:02:12
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0