UPPESITTARKVÄLL..

Någon mer än jag som inte sitter och spelar bingolotto ? ;) Jag och Fidde sitter istället här och lyssnar på julradio.se, han dricker nån öl och jag julmust.

Har slått in dom få julklapparna som jag köpt idag. Fick ju pengarna idag så det blev verkligen sista minuten. Och gud vad stressigt det har varit i dag!

Först skulle Fidde till Jim och fixa fläkten till bilen, innan vi kunde åka in till stan och det tog ju ett tag. Sen drog vi till bolaget och helvete vilken trafik, och Fredrik som inte är van att köra i "storstaden" blev ju lite irriterad på min vägbeskrivning ;D

Efter det var det MAXI, och mitt i folkmassan försvann Jonathan! Fyfan vilken panik det vart där ett tag. Vi gick omkring och leta, men ingen Jonathan. sen gick morsan ut för att kolla.. då stog han där med någon gammal tant & gubbe och var massa ledsen. Ush va hemskt det var :O

det var betydligt mkt värre än så här ;)



Efter det drog vi till Coop Forum, för att jag inte hitta något på MAXI. Jahapp hitta inget på Coop heller! Då tvingade jag Fidde att köra till Knalleland ;) och han var väl inte allt för glad för det :D där hitta jag iaf en grej, till Janina. En riktig sista minuten julklapp.. men får la hoppas att hon blir glad ändå. sen har jag inte köpt till någon annan faktiskt.. dåligt dåligt. Eller jo, till Fidde.. fast det var ju en månad sen.

:D Fan va William ser mini mini ut mot Fredrik :P

 



Blev avbruten mitt i inlägget, Hanna & Malin ville att vi skulle komma ut :) så det blev lite snökrig.. men Fidde och Kim va tråkiga och gick in efter en kort stund.



JUST NU - Mariah Carey - All I want for Christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0