vart är julkänslan ?

Då var det dagen för julafton nu då, fan va tiden går fort ! Och jag har ingen julkänsla alls... ändå har vi snö här nere, som vi inte haft på julen på flera år typ. Den kommer väl kanske i kväll.

Idag blir det väl att handla sista minuten julklappar, eftersom jag fick mina penga idag!! stressa :O och Fidde är så seg, han är och fixar fläkten på bilen hos Jim.. så det tar väl ett tag till innan jag får åka in till Borås.

Igår våldgästa vi mormor som vart i Spanien i två veckor. Det blev fullt hus där.. elva stycken som kommer bara så där ;) Hon blev säkert glad.. :P Vi kolla på gamla videoinspelningar från när vi var små.. jag höll på och dö av skratt x antal gånger! mag musklerna fick sig en omgång iaf ;)

God Jul !

 

sitter vid Fredriks dator nu så har inga bilder från igår...

Kommentarer
Postat av: madde

håller med var e julkänslan känns inte som de e julafton imorrn.jättesöta dina bröder är.godjul till er

2009-12-23 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0