William, 1 månad!

Idag blev William redan 1 månad! han föddes ju nyss :O

Då - några timmar gammal!

Nu - 1 månad!


Idag har jag ju vart med Bine & Sofie, vi var hos Bine.. hon har ju flyttat till Borås, nice för henne.. 5 min till stan iställer för en halv timme. Och när vi var inne på City träffade jag Carro Lindroos, min barndomskompis. Hallå hur stor är chansen? att vi båda skulle vara inne på lilla city samtidigt?!

vi har inte träffats på 1,5 år, jag minns att jag prata med henne nån veckan innan hennes  bf.. hennes dotter va 1,5 år nu och så sööt! ändå kändes det som att vi hade haft kontakt hela tiden.. Carro är ju Carro och kommer alltid va. Hon va precis lika galen och rolig som alltid.. en cool morsa ;)

Imorgon ska Fredrik göra halkan, håller tummarna för att det går bra! men det kan man väl nästan inte kugga på? :P nästa vecka kommer han förhoppningsvis till mig =D

Kommentarer
Postat av: eme

tiden går läskigt fort

2009-12-08 @ 02:17:13
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0